ღ❤احساس دلتنگی❤ღ

هر چه می خواهد دل تنگت بگو

ღ❤احساس دلتنگی❤ღ

هر چه می خواهد دل تنگت بگو

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

سوز دل

شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۰۱ ب.ظ


دلم امشب عجیب می سوزد به حال کسی چون خویش

و حسادت می کنم به بقال محله مان

او هرشب قبل از رفتن به بالین

تمام روز و شب و دخل و خرجش

از ریز و درشت

آشکار و حتی پنهان در پستوی اتاق را هم

حساب و کتاب می کند


و من

هنوز هم

اندر خم یک کوچه ام


و وای از حساب روز جزا... 




شعر مولانا










--------------

گ.ن:

+ کاش گاهی تلنگری به شیشه پر لکه دلم از آن اعماق درونش بخورد

+ دلم آن روز یک حال خوب میخواهد نه یک واااای به وسعت حسرت یک عمر زمان بیهوده تلف شده

+ که چرا غافل از احوال دل خویشتنم :(


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی